W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze.W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowanie cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności". X

Aktualności


Nowy kontrakt Wronki - Miały

17 sierpnia br. Spółka rozpoczęła roboty na nowo pozyskanym kontrakcie w ramach zadania „Remont toru nr 1 i 2 w km 52.265 – 80.300 linii nr 351 Poznań Główny – Szczeci Główny wraz z robotami towarzyszącymi”. Prace realizowane są na odcinku Wronki – Miały na podstawie umowy podwykonawczej FEROCO S.A. – MOTA-ENGIL Central Europe S.A.

Zakres robót obejmuje prace projektowe, ciągłą wymianę podkładów, oczyszczenie podsypki z uzupełnieniem tłucznia na długości ca 33,5 km wraz z robotami towarzyszącymi branży torowej, odwodnieniowej, drogowej oraz przebudowę przepustu. Wartość kontraktu: 25,5 mln złotych netto.

Roboty w ramach rewitalizacji linii 351 prowadzone są z wykorzystaniem pociągu PUN do potokowej wymiany nawierzchni torowej oraz oczyszczarki tłucznia RM-80 i wagonów MFS-40YP. Efektem tych prac, których zakończenie przewidziane jest jeszcze w grudniu br., ma być skrócenie czasu przejazdu oraz poprawa bezpieczeństwa.

Pozyskanie przez FEROCO nowego kontraktu „Wronki – Miały” jest potwierdzeniem determinacji Spółki w powiększaniu portfela posiadanych zleceń, zapewniających po zatwierdzeniu układu, spłatę zobowiązań wobec wierzycieli.